prof. dr hab. Agnieszka Baruk

Agnieszka Baruk

prof. dr hab.

  • Zdalny użytkownik: Moodle
    Użytkownik zdalny - profil pobrano z WOIZ
  • Wyślij wiadomość
  • Pełny profil
  • Afiliacja:
    I83 - Instytut Marketingu i Zrównoważonego Rozwoju
  • ORCID IDORCID ID:
    0000-0003-2864-509X

Konsultacje


  • Konsultacje cykliczne

    Dzień tygodnia Początek Koniec Semestr Miejsce (budynek, pokój) Opis
    Czwartek 08:15 10:15 2023/24 L Lodex, pok. 30
  • Konsultacje jednorazowe

    Dzień Miesiąc Rok Początek Koniec Semestr Miejsce (budynek, pokój) Opis
    1 Luty 2024 07:00 08:00 2023/24 Z Lodex, 30 Proszę o wcześniejszy kontakt emailowy
    1 Luty 2024 10:00 11:00 2023/24 Z Lodex, 30 Proszę o wcześniejszy kontakt emailowy.
    8 Luty 2024 07:00 08:00 2023/24 Z Lodex, 30 Proszę o wcześniejszy kontakt emailowy.
    8 Luty 2024 10:00 11:00 2023/24 Z Lodex, 30 Proszę o wcześniejszy kontakt emailowy.
    22 Luty 2024 07:00 08:00 2023/24 Z Lodex, 30 Proszę o wcześniejszy kontakt emailowy.
    22 Luty 2024 10:00 11:00 2023/24 Z Lodex, 30 Proszę o wcześniejszy kontakt emailowy.
  • Więcej o mnie

  • ORCID ID: orcid.org/0000-0003-2864-509X

     

    Obszary badawcze:

    W pracy badawczej Prof. Agnieszka Baruk zajmuje się marketingiem i zarządzaniem marketingowym na rynku konsumpcyjnym, zwłaszcza prosumpcją, marketingiem personalnym i budowaniem relacji pomiędzy odbiorcami i oferentami w kontekście ich wizerunku.

    Główne obszary Jej badań obejmują:

    kształtowanie relacji pomiędzy nabywcami finalnymi i oferentami,

    kształtowanie wizerunku wewnętrznego i zewnętrznego przedsiębiorstw jako oferentów,

    włączanie nabywców finalnych w proces kształtowania oferty marketingowej,

    włączanie pracowników w proces kształtowania personalnej oferty marketingowej.


    Pełnione funkcje na Wydziale i Uczelni:

    • Członek Dyscypliny Nauki o Zarządzaniu i Jakości
    • Członek Rady ds. Stopni Naukowych w dyscyplinie Nauki o Zarządzaniu i Jakości

    Pełnione funkcje poza Uczelnią:

    • Polskie Towarzystwo Zarządzania Innowacjami – członek
    • Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu - członek
    • Polskie Towarzystwo Zarządzania Produkcją – wiceprzewodnicząca Oddziału w Lublinie
    • Centrum Badawcze Advention – konsultant naukowy
    • ATINER (Athens Institute for Education & Research) - Academic Member


     







    • Pierwszy dostęp do strony
      poniedziałek, 25 czerwca 2012, 19:17 (11 lata 279 dni)
    • Ostatni dostęp do strony
      czwartek, 7 marca 2024, 13:55 (21 dni 16 godzin)