Stanowisko uczelniane: adiunkt

Funkcje:


Adres: Wólczańska 215 (Lodeks) II piętro

Numer pokoju: 229

E-mail: grzegorz.szymanski@p.lodz.pl



Godziny przyjęć:

W czasie sesji:

29.01 (wtorek) 8:38 -9:39 – sala K1 – ul. Piotrkowska 266

2.02 (sobota) 8:31 -9:33 – sala K1 – ul. Piotrkowska 266

6.02 (środa) 9:01 – 10:02 – sala K1 – ul. Piotrkowska 266

9.02 (sobota) 8:31 -9:32 – sala K1 – ul. Piotrkowska 266

22.02 (piątek) 10:44 – 11:42 – sala K1 – ul. Piotrkowska 266

23.02 (sobota) 8:31 -9:32 – sala K1 – ul. Piotrkowska 266

 



Obszary badawcze:

Magisterskie i licencjackie

1. E-gospodarka (e-commerce, e-biznes) w zakresie małych i średnich przedsiębiorstw,

2. E-learning – system nowoczesnego kształcenia,

3. Technologia internetowa w systemach zarządzania innowacjami,

4. Komputerowa reklama,

5. E-promocja, analiza i strategia.

6. Innowacje w przedsiębiorstwach sektora MSP

7. Koncepcja Lean Management

Inżynierskie:

1. Budowa i zarządzanie sklepem internetowym na przykładzie darmowych platform e-commerce,

2. Projektowanie oraz ocena skuteczności internetowych kampanii reklamowych,

3. Projektowanie systemów nauczania na odległość z wykorzystaniem platfomy Moodle,

4. Budowa serwisów internetowych za pomocą systemów zarządzania treścią CMS,

5. Systemy zarządzania wiadomościami e-mail jako narzędzia komunikacji z klientami.

6. Algorytmy analizy treści stron internetowych.

7. Inżynierskie zastosowanie Lean Management

Zagadnienia odnośnie nowoczesnych form reklamy: prankvertisting, Social Media marketing, Marketing w wyszukiwarkach, Snapchat.

 

Przykładowe tematy pisanych w zeszłych latach prac:
– Marketing szeptany (wirusowy) we współczesnym rynku reklamy,
– Efektywność reklamy podprogowej,
– E-learning w nowoczesnym modelu zarządzania,
– Zarządzanie klientami w sklepie internetowym,
– Projektowanie i obsługa sklepu internetowego,
– Mystery shoping we współczesnym marketingu relacji,
– Podatność dzieci na działania promocyjne – Marketing dziecięcy,
– Social Media głównym kanałem komunikacji współczesnego internetu,
– Narzędzia reklamowe Facebooka jako kluczowe rozwiązania współczesnego przedsiębiorstwa,
– Projektowanie innowacyjnego opakowania produktów mleczarskich,
– Wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej na rynku gier komputerowych w Polsce.
– Wpływ emocji i nastroju na efektywność przekazywanych treści reklamowych.
– Perswazyjne narzędzia i techniki reklamowe.