Stanowisko uczelniane: profesor uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych

Funkcje:


Adres: Wólczańska 215

Numer pokoju: 123

Telefon kontaktowy: 695102347

E-mail: malgorzata.koszewska@p.lodz.pl

www: https://www.researchgate.net/profile/Malgorzata_Koszewska



Godziny przyjęć:

Konsultacje studia stacjonarne
poniedziałek  godz. 11.00 – 13.00 pokój 22
UWAGA 28.10.2019 konsultacje wyjątkowo do godziny 12.00

Konsultacje studia niestacjonarne
19.10.1019 godz. 13.15 – 14.00 pokój 22

27.10.2019 godz. 13.15-24.00 pokój 22

23.11.2019 godz. 18.15-19.00 pokój 22

14.12.2019 godz. 15.15-16.00 pokój 22

18.01. 2020 godz. 15.15-16.00 pokój 22

 

SESJA EGZAMINACYJNA sem. zimowy 2019/2020

Konsultacje w sesji egzaminacyjnej:

poniedziałki (3, 10, 24 lutego 2020r.) w godz. 10:00 – 11:00

środy (5, 12, 26 lutego 2020r.) w godz. 12:00 – 14:00

Egzaminy

dla studiów stacjonarnych:

03.02.2020r. godz. 11:00 Podstawy zarządzania jakością

10.02.2020r. godz. 11:00 Podstawy zarządzania jakością

24.02.2020r. godz. 11:00 Podstawy zarządzania jakością

dla studiów niestacjonarnych:

01.02.2020r. (sobota) godz. 12:00 Podstawy zarządzania jakością

03.02.2020r. godz. 16:00 Podstawy zarządzania jakością

10.02.2020r. godz. 16:00 Podstawy zarządzania jakością

24.02.2020r. godz. 16:00 Podstawy zarządzania jakością

 

 



Obszary badawcze:

konsumencka ocena jakości, jakość i bezpieczeństwo produktu, zrównoważony rozwój , gospodarka o obiegu zamkniętym, modele zachowań konsumentów, znakowanie ekologiczne i społeczne

Obszary dyplomowania:

  • Jakość produktów a zachowania konsumentów/postawy konsumentów wobec jakości
  • Postrzeganie i rozumienie jakości przez konsumentów na przykładzie wybranych branż
  • Satysfakcja klienta w systemie zarządzania jakością
  • Konsumencka ocena jakości wybranych produktów
  • Zarządzanie jakością w obliczu wyzwań zrównoważonego rozwoju
  • Jakość  i bezpieczeństwo produktu w gospodarce o obiegu zamkniętym
  • Rola innowacyjności w kształtowaniu jakości
  • Rola konsumenta w procesie projektowania nowych produktów
  • Rola znakowania ekologicznego w ocenie jakości produktu – rynek konsumpcyjny a przemysłowy