Prezes firmy BROWIN.

Jest absolwentem Instytutu Automatyki na Wydziale Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej. Należy do Rady Biznesu przy Wydziale Zarządzania i Inżynierii Produkcji PŁ oraz Rady Biznesu przy Wydziale Mechanicznym PŁ

Wiceprezes firmy BROWIN.

Jest absolwentem Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej i studiów podyplomowych na Wydziale Biotechnologii i Nauki o Żywności. Należy do Rady Biznesu przy Wydziale Zarządzania i Inżynierii Produkcji PŁ.

BROWIN
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
ul. Pryncypalna 129/141
93-373 Łódź

www.browin.pl

Firma powstała w 1979 roku jako BIOWIN. Jej historia jest w istocie opowieścią o urzeczywistnianiu rodzinnych marzeń i o pasji dawania ludziom możliwości cieszenia się tym, co wyraża firmowe hasło: …bo domowe jest lepsze! Misją firmy stało się przede wszystkim wskazanie drogi dla wszystkich, którzy chcą tworzyć smaczne i bezpieczne dla zdrowia domowe wyroby, oparte na naturalnych składnikach. Wraz z systematycznym rozwojem asortymentu i linii produktów browarniczo-spożywczych, wprowadzona została marka BROWIN. Nazwa ta stała się również nową nazwą spółki.

Firmowe marki, które podbijają rynki

Aktualnie firma BROWIN jest właścicielem kilku cenionych marek, coraz bardziej rozpoznawalnych także ma europejskich i światowych rynkach.

Jako lider branży zapewnia produkty dla pasjonatów rożnego rodzaju domowych wyrobów kulinarnych:

ź BIOWIN | BROWIN – wszelkie niezbędne akcesoria do przetwórstwa domowego: wędliniarskie, winiarskie, piekarnicze, serowarskie, piwowarskie, przetwórcze oraz gorzelnicze.

Druga grupa asortymentu obejmuje produkty z kategorii Dom i Ogród:

ź BIOOGRÓD – akcesoria ogrodnicze;

ź BIOTERM | SOENS | 2measure – urządzenia pomiarowe, głównie termometry i stacje pogody.

Potencjał i rozwój

Produkty BROWINu dostępne są przede wszystkim w sieciach marketów oraz w sklepach branżowych. Firma czerpie z najlepszych polskich tradycji, a jednocześnie stawia na ciągły rozwój i wdraża nowoczesne rozwiązania technologiczne, nieustannie podnosząc jakość i atrakcyjność oferty oraz dbając o relacje biznesowe w sektorze B2B i B2C. Potencjał firmy to m.in. kompetencje ponad dwustu pracowników, własne laboratorium mikrobiologiczne, wdrożony system HACCP, nowoczesna hala, rozbudowany dział produkcyjny i park maszynowy, innowacyjne projekty tworzone przez zespoły R&D, centrum magazynowe, własny transport, salon firmowy, platforma wiedzy – warsztaty, pokazy i inne eventy, przepisy i porady ekspertów, własne publikacje i wymiana doświadczeń z miłośnikami działań DIY. Firma chce pomagać żyć ze smakiem, uczyć prowadzenia bezpiecznej i zdrowej domowej kuchni, propagować aktywny wypoczynek w zgodzie z naturą.